مدیرعامل جدید مپنا

مپنا مدیرعامل جدید خود را معرفی کرد

معرفی مدیرعامل جدید مپنا

مپنا شعار نماد خودباوری را برای خود برگزیده‌است. نگاهی به سابقه این گروه به‌‎عنوان بزرگترین مجموعه مهندسی کشور در بیش از دو دهه فعالیت، گواهی روشن بر انتخاب هوشمندانه شعار مذکور است. بدون تردید مدیریت ارشد مجموعه‌های دانش بنیان و فناور در ابعاد و اندازه گروه مپنا، پیچیدگی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد.

دکتر عباس علی آبادی مدیرعامل پیشین گروه مپنا، پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، به‌‏عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شد. از آن زمان گمانه‌‎زنی‌های بسیاری در مورد انتصاب جایگزین ایشان مطرح شده بود که نهایتا با اعلام رسمی پایگاه اطلاع‌رسانی مپنا، خبر انتخاب آقای دکتر محمد اولیا به سمت مدیرعامل جدید مپنا تائید شد. ایشان یکی از چهره‌های نام‌آشنا، خوش‌نام و باسابقه در حوزه صنعت نیروگاهی کشور هستند.

توربینا در آبان ۱۳۹۸ افتخار مصاحبه با آقای دکتر محمد اولیا، قائم مقام وقت شرکت توگا را داشت. متن این مصاحبه در دو بخش در توربینا منتشر شده‌است. در ادامه لینک‏‌های مرتبط آمده‌است:

مصاحبه با آقای دکتر محمد اولیا، قائم مقام محترم شرکت توگا (بخش اول)

مصاحبه با آقای دکتر محمد اولیا، قائم مقام محترم شرکت توگا (بخش دوم و پایانی)

مرور سوابق تحصیلی و شغلی دکتر اولیا به روشنی شایستگی انتخاب ایشان به سمت مدیرعاملی گروه مپنا را نشان می‌‏دهد. انتخاب مدیران ارشد در این سطح در کشور همواره با نقدهای مختلفی روبرو بوده که البته در این مورد همه شواهد و قرائن حاکی از گزینشی هوشمندانه و دقیق است. دکتر اولیا در مدت بیش از ۲۰ سال حضور مستمر در شرکت توگا به‌‏عنوان بزرگترین زیرمجموعه گروه مپنا، روند ارتقا شغلی را بصورت تدریجی تا بالاترین سطح طی کرده و همواره به‏‌عنوان مدیری متعهد و وفادار به سازمان متبوع‏‌شان شناخته شده‌اند.

از طرف همه همکاران توربینا و شرکت فنی مهندسی رهیافت پارسیان برای آقای دکتر اولیاء آرزوی توفیق در مسئولیت جدید را از پروردگار منان مسئلت داریم.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها