بهره‌برداری عملیاتی

آغاز بهره‌برداری عملیاتی از واحدهای ارتقایافته نیروگاه بزرگ ژاپنی

بهره‌برداری عملیاتی از واحدهای ارتقایافته نیروگاه ژاپنی

بخش کسب‌وکارهای تولید توان شرکت GE Vernova، از آغاز بهره‌برداری عملیاتی از واحد چهارم نیروگاه ۱،۵ گیگاواتی فوتسو واقع در منطقه چیبا در ژاپن خبر می‌دهد. این واحد نیروگاهی ارتقایافته توسط جنرال الکتریک به سه واحد توربین گاز پرقدرت GE 9HA.01 مجهز می‌شود. نیروگاه ۵.۶ گیگاواتی چیبا از چهار واحد تشکیل شده و به‌عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ژاپن شناخته می‌شود.

” بخوانید: آغاز بهره‌برداری عملیاتی از یک واحد توربین گاز کلاس اچ جنرال الکتریک

این نیروگاه همچنین میزبان بزرگترین پایانه گاز مایع طبیعی LNG ژاپن است که بطور سالانه ۱۱ میلیون تن از این سوخت را دریافت می‌کند. شرکت جِرا به‌عنوان مالک و بهره‌بردار نیروگاه فوتسو شناخته می‌شود. همچنین شرکت راه‌حل‌ها و سامانه‌های انرژی توشیبا، به‌عنوان پیمانکار کلید در دست در کنار GE Vernova، در تکمیل این پروژه به شرکت ژاپنی جرا کمک کرده‌است.

” بخوانید: مروری بر عملکرد جنرال الکتریک در بخش انرژی و نیروگاهی

شرکت آمریکایی جنرال الکتریک، بیش از ۱۳۰ سال است که در ژاپن فعالیت می‌کند. سابقه همکاری شرکت جرا با جنرال الکتریک، به سال ۱۹۵۱ برمی‌گردد. همچنین شرکت توشیبا، اولین همکاری خود با جنرال الکتریک را در سال ۱۸۷۵ انجام داده‌است. بیش از نیمی از ظرفیت نیروگاه‌های تولید برق ژاپنی مبتنی بر استفاده از تجهیزات ساخت جنرال الکتریک است. بالغ بر ۱۳۰ واحد توربین گاز جنرال الکتریک از نمونه‌های مختلف در حال حاضر در ژاپن عملیاتی هستند.

منبع:

ge

#توربین گاز صنعتی #جنرال الکتریک

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها