واحد ششم نیروگاه ایرشینگ

آنسالدو انرجیا از عملیاتی‌شدن واحد ششم نیروگاه ایرشینگ خبر می‌دهد

عملیاتی‌شدن واحد ششم نیروگاه ایرشینگ

آنسالدو انرجیا، شرکت پیشرو در حوزه توربین گاز و صنعت نیروگاهی، از آغاز بهره‌برداری عملیاتی از واحد ششم نیروگاه ایرشینگ واقع در استان باواریا آلمان خبر می‌دهد. این شرکت ایتالیایی پروژه مذکور در نیروگاه ایرشینگ را به سفارش یونیپر، کارفرمای اصلی پروژه در قالب یک واحد نیروگاهی برق حرارتی سیکل باز اجرا کرده‌است. واحد ششم نیروگاه ایرشینگ به‌عنوان یک نیروگاه ذخیره برای تامین برق در شرایط اضطراری عمل می‌کند و پشتیبانی مستمر از شبکه توزیع برق منطقه‌ای در باواریا آلمان را تضمین خواهد کرد.

” بخوانید: توربین گاز آنسالدو انرجیا برای نیروگاه آلمانی

آنسالدو انرجیا یک واحد توربین گاز AE94.3A خود را به همراه تجهیزات مرتبط با ظرفیت ۳۰۰ مگاوات در واحد ششم نیروگاه ایرشینگ نصب کرده‌است. ایرشینگ نخستین پروژه نیروگاهی برای آنسالدو انرجیا در خاک آلمان به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با یک پروژه سیکل باز دیگر در نیروگاه مارباخ، در آینده‌ای نزدیک دومین تجربه در این زمینه را نیز کسب کند.

بنابر اعلام یونیپر، کارفرمای پروژه و بهره‌بردار این نیروگاه، انتظار می‌رود نیروگاه ایرشینگ دست‌کم برای ۵ دهه برق تولید کند. پنج واحد دیگر نیروگاه ایرشینگ نیز در همین منطقه واقع شده‌اند، اما واحدهای ۱ و ۲ از چند سال گذشته بازنشسته شده‌اند. واحد سوم این نیروگاه نیز در سال ۲۰۱۲، به‌عنوان واحد ذخیره و پشتیبانی از شبکه در شرایط اضطراری بکار خود ادامه می‌دهد.

منبع:

powerengineeringint

#آنسالدو انرجیا #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها