نیروگاه سیکل ترکیبی نائپو

آغاز بهره‌برداری عملیاتی از توربین گاز کلاس اچ جنرال الکتریک در نیروگاه کره جنوبی

بهره‌برداری عملیاتی از توربین گاز GE7HA.02 در نیروگاه سیکل ترکیبی نائپو

شرکت GE Vernova از آغاز بهره‌برداری عملیاتی از نیروگاه سیکل ترکیبی نائپو در کره جنوبی خبر می‌دهد. این نیروگاه به توربین گاز کلاس اچ جنرال الکتریک مجهز شده‌است. مالکیت این نیروگاه برعهده یک شرکت انرژی‌های سبز در نائپو است و با توان خروجی ۵۰۰ مگاوات برق و حرارت موردنیاز ۱۰۰ هزار خانوار منطقه نائپو را تامین خواهد کرد. یک شرکت کره‌ای مسئولیت اجرای فعالیت‌های عمرانی و ساخت این نیروگاه را برعهده داشته‌است.

” بخوانید: توربین‌های گاز کلاس اچ جنرال الکتریک رکورد جدیدی ثبت کردند

نیروگاه مذکور به یک واحد توربین گاز GE7HA.02 مجهز شده و همچنین جنرال الکتریک تجهیزات دیگر این نیروگاه شامل ژنراتور H65، یک واحد توربین بخار STF-D650 به همراه ژنراتور H35 و ژنراتور بازیافت حرارتی بخار را نیز برای آن تامین کرده‌است. علاوه بر این، جنرال الکتریک یک قرارداد تامین قطعات و پشتیبانی و سرویس به این نیروگاه برای ۱۹ سال را به امضا رسانده‌است.

بهره‌وری این توربین گاز کلاس اچ آمریکایی در پیکربندی سیکل ترکیبی حدود ۶۴ درصد اعلام شده‌است. جنرال الکتریک پیش از این نیز توربین گاز روزآمد GE7HA.02 خود را در نیروگاه سیکل ترکیبی آسیونگ در کره جنوبی نصب کرده‌است. سهم جنرال الکتریک از بازار نیروگاهی کره جنوبی، شامل ۷۷ واحد نصب‌شده با ظرفیت مجموع ۱۴ گیگاوات است. حضور جنرال الکتریک در بازار نیروگاهی کره جنوبی به سال‌ ۱۹۷۶ برمی‌گردد.

منبع:

ge

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی #نیروگاه سیکل ترکیبی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها