نیروگاه حرارتی Produzione

آنسالدو انرجیا از بهره‌برداری نیروگاهی جدید در نزدیکی میلان خبر می‌دهد

بهره‌برداری از نیروگاه حرارتی Produzione

آنسالدو انرجیا شرکت فناور ایتالیایی، فعال در حوزه توربین گاز و تجهیزات نیروگاهی، از تکمیل فرآیند راه‌اندازی یک واحد ۸۰۰ مگاواتی جدید در نیروگاه حرارتی Produzione خبر می‌دهد. این نیروگاه بزرگ در مساحتی معادل ۷۹ هکتار در استان لادی در ۲۵ کیلومتری میلان واقع شده‌است. پیش از این ظرفیت نصب‌شده این نیروگاه ۱۱۷۰ مگاوات بود که از دو واحد سیکل ترکیبی با قابلیت استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت متشکل می‌شد.

شرکت ایتالیایی EP Produzione، به‌عنوان کارفرما، مسئولیت پروژه راه‌اندازی واحد جدید ۸۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی نیروگاه را برعهده داشته‌است. آنسالدو انرجیا به‌عنوان پیمانکار کلید در دست پروژه، فعالیت‌های اجرایی آن را انجام داده‌است. بنابر اعلام این شرکت ایتالیایی، یک واحد توربین گاز پرقدرت کلاس اچ محصول این شرکت موسوم به GT36، به همراه یک واحد توربین بخار و دو ژنراتور همگی ساخت آنسالدو انرجیا در این واحد نیروگاهی نصب شده‌اند.

بنابر ادعای آنسالدو انرجیا، قابلیت استفاده از ۷۰ درصد هیدروژن در سوخت توربین گاز GT36 به اثبات رسیده‌است. برق تولیدی توسط این واحد نیروگاهی جدید، برای تامین نیاز ۱،۵ میلیون خانوار در منطقه کافی است.

منبع:

powerengineeringint

#آنسالدو انرجیا #پروژه‌های نیروگاهی

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها