عملکرد مالی شرکت MTU

عملکرد مالی رضایت‌بخش شرکت MTU در نیمه نخست ۲۰۲۲

عملکرد مالی شرکت MTU

شرکت موتورهای هوایی MTU، از افزایش ۲۳ درصدی درآمد خود در شش ماهه نخست سال جاری میلادی، در مقایسه با مدت مشابه در ۲۰۲۱ خبر می‌دهد. بر این اساس، عملکرد مالی شرکت MTU نشان می‌دهد، درآمد این شرکت آلمانی در این مدت، به ۲.۴۷ میلیارد یورو رسیده‌است. همچنین، سود عملیاتی این شرکت در مدت مذکور، با رشد ۵۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، به ۲۹۰ میلیون یورو بالغ شده‌است.

بازگشت روند فعالیت‌های صنعت هوانوردی جهان، پس از فروکش کردن اثرات زیان‌بار همه‌گیری کووید۱۹، به ویژه در هواپیماهای باریک‌پیکر، یکی از عوامل اصلی رونق گرفتن کسب‌وکار شرکت موتورهای هوایی MTU اعلام شده‌است. نکته قابل‌ملاحظه آن که رشد درآمد و سود عملیاتی شرکت موتورهای هوایی MTU، تقریبا به طور یکنواخت، در همه حوزه‌های کسب‌وکاری و بخش‌های مختلف فعالیت‌های آن رخ داده‌است. بیشترین رشد درآمد، در بخش خدمات تعمیر و نگهداری موتورهای غیرنظامی، به میزان ۲۶ درصد، در شش ماهه نخست سال جاری میلادی به ثبت رسیده‌است.

بر اساس گزارش مالی منتشرشده توسط این شرکت آلمانی، خدمات ارائه‌شده برای موتورهای توربوفن دنده‌ای PW1100G-JM، نصب‌شده بر روی هواپیماهای ایرباس A320neo و موتورهای V2500، نصب‌شده بر روی نمونه‌های کلاسیک خانواده جت مسافربری ایرباس A320، بیشترین سهم را در افزایش درآمد در این حوزه برای MTU ایفا کرده‌اند. همچنین، با استناد بر گزارش منتشرشده، شرکت MTU در شش ماه نخست سال ۲۰۲۲، بالغ بر ۱۳۵ میلیون یورو در بخش تحقیق و توسعه هزینه کرده‌است. در حال حاضر، بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در مراکز مختلف شرکت موتورهای هوایی MTU مشغول به کار هستند.

منبع:

asianaviation

#موتور هوایی #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها