نیروگاه سیکل ترکیبی یونان

جنرال الکتریک تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی یونان را تامین می‌کند

تامین تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی یونان توسط جنرال الکتریک

جنرال الکتریک از امضای قرارداد با شرکت یونانی دامکو انرژی، به منظور تامین تجهیزات برای نیروگاه سیکل ترکیبی گازسوز ۸۴۰ مگاواتی الکساندروپلیس خبر می‌دهد. جنرال الکتریک در قالب این قرارداد، یک واحد توربین گاز GE9HA.02 را به همراه یک واحد توربین بخار STF-650 و ژنراتور W88 برای مشتری یونانی فراهم می‌کند. همچنین تامین ژنراتورهای بازیافت حرارتی بخار و سامانه کنترل نیروگاهی در سبد تعهدات جنرال الکتریک قرار دارد.

بنابر اعلام مدیران ارشد جنرال الکتریک، این مشتری یونانی و به طور ویژه نیروگاه سیکل ترکیبی الکساندروپلیس، در چهارده سال اخیر همکاری بسیار نزدیکی با جنرال الکتریک داشته‌است. انتظار می‌رود نصب تجهیزات جدید در این نیروگاه و عملیاتی شدن آن تا سال ۲۰۲۶ تکمیل شود.

شرکت دامکو به‌عنوان پیمانکار کلید در دست، مسئولیت ساخت و راه‌اندازی این نیروگاه را برعهده دارد و هلدینگ بالاسری آن به همراه شرکت برق منطقه‌ای الکساندروپلیس، از سهامداران شرکت بهره‌بردار این نیروگاه به شمار می‌روند. مدیران یونانی این پروژه، انتخاب توربین گاز پرقدرت روزآمد GE9HA.02 محصول جنرال الکتریک را اقدامی هوشمندانه با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های بهره‌برداری و نگهداری، در مقایسه با کارایی و عملکرد بالای آن ارزیابی کرده‌اند.

منبع:

power-technology

#جنرال الکتریک #نیروگاه سیکل ترکیبی #پروژه‌های نیروگاهی #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها