نیروگاه سیکل ترکیبی ایتالیا

آنسالدو انرجیا نیروگاه سیکل ترکیبی ایتالیا را ارتقا می‌دهد

ارتقای نیروگاه سیکل ترکیبی ایتالیا

آنسالدو انرجیا از امضای قرارداد با شرکت انجی، برای ارتقای نیروگاه سیکل ترکیبی لینی در تورین ایتالیا خبر می‌دهد. در قالب این پروژه ارتقا، آنسالدو انرجیا به‌عنوان پیمانکار کلید در دست، تجهیزات اصلی شامل توربین‌های گاز، ژنراتورها و سامانه‌های مرتبط با آن را در این نیروگاه سیکل ترکیبی بهسازی می‌کند. این نیروگاه در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شده‌است.

آنسالدو انرجیا یک واحد توربین گاز جدید AE94.3A را به همراه ژنراتور WY23Z در نیروگاه لینی نصب خواهد کرد. این نسخه روزآمد توربین گاز پرقدرت AE94.3A، بهره‌وری نیروگاه سیکل ترکیبی مذکور را ارتقا خواهد داد.

آنسالدو انرجیا تاکنون سه نیروگاه برای شرکت انجی در نقاط مختلف ایتالیا ساخته‌است. همچنین، آنسالدو انرجیا قرارداد ارائه خدمات نگهداری، تعمیر و پشتیبانی بلندمدت برای این نیروگاه به مدت ۳۰ سال را با شرکت انجی به امضا رسانده‌است.

” بخوانید: آنسالدو انرجیا مدیرعامل جدید خود را معرفی کرد

نیروگاه سیکل ترکیبی لینی در سال ۲۰۲۲، حدود ۲,۱ تراوات ساعت برق تولید کرده و به شبکه توزیع برق ایتالیا تحویل داده و همچنین، بالغ بر ۵۵,۵ گیگاوات ساعت انرژی حرارتی برای مصارف شهری در منطقه تورین تامین کرده‌است. انتظار می‌رود فعالیت‌های مربوط به این پروژه ارتقا از فوریه ۲۰۲۴ آغاز و تا اکتبر همان سال تکمیل شود.

منبع:

dieselgasturbine

#آنسالدو انرجیا #پروژه‌های نیروگاهی #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها