تجهیزات تست برای موتور روسی PD8

افزایش تجهیزات تست برای موتور روسی PD8

تجهیزات تست برای موتور PD8

هلدینگ فناوری دولتی روستک، به‌عنوان مجموعه بالاسری اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، از دو برابر کردن تجهیزات تست و ارزیابی موتور توربوفن PD8 خبر می‌دهد. این موتور توربوفن سبک، بر روی نمونه‌های جدید سوخو سوپرجت موسوم به SSJ-NEW نصب خواهد شد.

شرکت استار از زیرمجموعه‌های اتحادیه موتورسازان روسیه واقع در پرم، مسئولیت توسعه سامانه کنترل خودکار موتور PD8 را برعهده دارد. این شرکت هفت بستر تست برای این موتور را مستقر کرده و قصد دارد پنج تجهیز تست دیگر را به زودی آماده نماید. سامانه کنترل خودکار موتور PD8 موسوم به FAU-8، در تست استند جدید شرکت استار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بخش‌های هیدرومکانیکی و الکترونیکی آن تست خواهد شد.

بر اساس سیاست دولت روسیه، هلدینگ روستک ماموریت یافته تا سال ۲۰۳۰، زمینه را برای ساخت و عرضه بیش از ۵۰۰ فروند انواع هواپیمای مسافربری و تجاری داخلی فراهم کند. موتور توربوفن سابق PD8، بخش مهمی از این برنامه کلان ملی است و از این رو، توسعه تست استندهای مختلف برای آن، با سرعت در دستورکار قرار گرفته‌است.

طراحی نهایی سامانه کنترل خودکار برای موتور PD8 در تابستان امسال تکمیل می‌شود و برای صحه‌گذاری طراحی، چند نمونه اولیه در تست استندهای مختلف در شرکت استار مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت. پس از تکمیل این تست‌های کارخانه‌ای، آزمایش‌های پروازی نیز مکمل این برنامه خواهند بود.

منبع:

uecrus

#روستک #اتحادیه موتورسازان روسیه #موتور PD8

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها