سامانه کنترل موتور توربوفن PD8

تست محیطی سامانه کنترل موتور توربوفن PD8 انجام شد

سامانه کنترل موتور توربوفن PD8

بنابر اعلام اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، سامانه کنترل موتور توربوفن PD8 توسعه‌یافته برای نصب بر روی نمونه‌های جدید خانواده جت منطقه‌ای سوخو سوپرجت، با موفقیت تست‌های محیطی دمای بالا را پشت سر گذاشته‌است. این سامانه هیدرومکانیکی موسوم به SAU-8 در کوره حرارتی قرار داده شد تا مقاومت آن در برابر دمای محیطی بالا تا مرز ۱۱۰۰ درجه سانتی‌گراد مورد ارزیابی قرار گیرد. این آزمایشگاه یکی از مجموعه‌های وابسته به موسسه مهندسی موتورهای هوایی روسیه سیام انجام شد.

شرکت استار از مجموعه‌های وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه، توسعه این سامانه کنترل را برعهده داشته‌است. این آزمایش بخشی از تلاش همه‌جانبه اتحادیه موتورسازان روسیه، برای پیشبرد برنامه دریافت گواهینامه صلاحیت پروازی موتور PD8 به شمار می‌رود. این موتور قرار است جایگزین موتور سام۱۴۶ شود که پیش از این نیروی پیشران نمونه‌های اولیه سوخو سوپرجت را تامین کرده‌است.

” بخوانید: اعلام تاریخ جدید برای اولین پرواز نمونه روزآمد سوخو سوپرجت

شرکت استار مدعی است که در زمانی کمتر از یک سال، سامانه کنترل خودکار موتور PD8 را توسعه داده‌است. بر اساس اعلام این مجموعه، نمونه اولیه در ژوئن سال جاری میلادی آماده بود و پس از گذراندن آزمایش‌های اولیه صحه‌گذاری کیفی و تست کارخانه‌ای ادامه برنامه دریافت گواهینامه صلاحیت پروازی دنبال می‌شود.

منبع:

uecrus

#موتور PD8 #اتحادیه موتورسازان روسیه

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها