ارتقای نیروگاه کوریتون لندن

جنرال الکتریک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی را ارتقا می‌دهد

ارتقای نیروگاه کوریتون لندن توسط جنرال الکتریک

جنرال الکتریک اعلام کرد که در پروژه ارتقای نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی کوریتون در نزدیکی لندن مشارکت خواهد داشت. این نیروگاه سیکل ترکیبی در ۵۰ کیلومتری شرق لندن و در کنار روخانه تیمز واقع شده‌است. دو واحد توربین گاز روزآمد GT26 در این نیروگاه نصب شده‌اند. انتظار می‌رود ارتقای این نیروگاه تا سال ۲۰۲۵ به طور کامل تکمیل شود.

در قالب اجرای این پروژه ارتقا و بروزرسانی بخش کمپرسور و محفظه احتراق توربین‌های گاز نصب‌شده در آن، توان خروجی این نیروگاه سیکل ترکیبی ۷۷ مگاوات افزایش می‌یابد و همچنین بهره‌وری آن نیز بیشتر می‌شود و انتظار می‌رود بازه زمانی بین دوره‌های بازرسی و تعمیر و نگهداری طولانی‌تر شود. از نظر کاهش آلایندگی نیز، برآوردها نشان می‌دهند که به طور سالانه معادل ۶۷۵۰۰ تن از آلایندگی کربن تولیدی توسط این نیروگاه کاسته خواهد شد.

جنرال الکتریک اعلام کرد که این بسته ارتقا را اولین بار در سال ۲۰۱۹ بکار گرفته که به طور ویژه برای ناوگان ماشین‌های کلاس اف و کلاس اچ این شرکت توسعه یافته‌است. این بسته ارتقا، بکارگیری قطعات ساخته‌شده از روش تولید افزایشی و بهینه‌سازی مواد مورداستفاده در ساخت قطعات و همچنین بهسازی طراحی آیرودینامیکی و دینامیک احتراق را شامل می‌شود.

جنرال الکتریک از این بسته ارتقا با عنوان HE یاد می‌کند و تاکنون شش واحد توربین گاز GT26 خود را به این روش ارتقا داده‌است. این واحدها پس از ارتقا، تاکنون ۴۷ هزار ساعت عملیاتی را به ثبت رسانده‌اند. بنابر اعلام جنرال الکتریک، پروژه ارتقای نیروگاه کوریتون لندن دهمین مورد اعمال بسته ارتقای HE به شمار می‌رود.

منبع:

dieselgasturbine

#پروژه ارتقا #نیروگاه سیکل ترکیبی #جنرال الکتریک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها