سرویس نیروگاه سنگال

جنرال الکتریک قرارداد سرویس بلندمدت را با نیروگاه سنگال به امضا رساند

قرارداد سرویس بلندمدت برای یک نیروگاه در سنگال

شرکت آمریکایی GE Vernova، از امضای قرارداد سرویس ۲۵ ساله با شرکت انرژی غرب آفریقا برای پشتیبانی از یک نیروگاه سیکل ترکیبی ۳۰۰ مگاواتی در سنگال خبر می‌دهد. خدمات این قرارداد شامل تامین قطعات یدکی، تعمیر، ارائه سرویس میدانی، نگهداری پیش‌دستانه با استفاده از ابزارهای روزآمد با تمرکز بر دو واحد توربین گاز GE9E.03 و تجهیزات جانبی آن است.

مدیران ارشد شرکت انرژی غرب آفریقا، مالک و بهربردار این نیروگاه سیکل ترکیبی در سنگال، از امضای قرارداد با جنرال الکتریک ابراز خرسندی کرده و آن را گامی مهم در حصول اطمینان از عملکرد موثر و قابل‌اعتماد این مجموعه در سال‌های پیش‌رو ارزیابی می‌کند. بخش کسب‌و‌کارهای نیروگاهی جنرال الکتریک موسوم به GE Vernova در قالب این قرارداد متعهد شده که نرم‌افزار مدیریت ارزیابی موسوم به APM خود را به‌عنوان راه‌حلی دیجیتال برای مدیریت تجهیزات نیروگاهی در این مجموعه بکار‌ گیرد.

بخوانید: جنرال الکتریک بزرگ‌ترین نیروگاه سنگال را می‌سازد

این نیروگاه از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند و راه‌اندازی آن در قالب سیاست دولت سنگال برای تامین انرژی موردنیاز در راستای طرح‌های توسعه‌ایی این کشور جنوب صحرای آفریقا دسته‌بندی می‌شود. نیروگاه مذکور نخستین نیروگاه گازسوز سنگال است که ۲۵ درصد برق موردنیاز این کشور را تامین می‌کند. انتظار می‌رود بهره‌برداری کامل عملیاتی از این نیروگاه، از سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

منبع:

energycapitalpower

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها