قطعات ماشين‌ هاي دوار

معرفی یک شرکت سوئیسی تولیدکننده قطعات ماشین‌ های دوار

شرکت RESL، شرکت تولیدکننده قطعات ماشین‌ های دوار

شرکت تامین، پشتیبانی و تولیدکننده قطعات ماشین‌ های دوار (RESL) از سال ۱۹۹۳، در زمینه تولید برق و انرژی فعالیت می‌کند و متخصص در تولید قطعات مکانیکی برای تجهیزات دوار است. این شرکت تجهیزات لازم برای نیروگاه‌های تولید توان از جمله انرژی حرارتی، برق آبی و انرژی زمین گرمایی را تامین می‌کند.

علاوه بر این، شرکت RESL در زمینه تولید پره‌ برای توربین بخار و گاز فعالیت کرده و در چند سال گذشته در بخش ارائه خدمات و  ماشین‌آلات جدید برای تامین‌کنندگان تجهیزات تولید برق مانند آلستوم، زیمنس، گروه الیوت ابارا و انل بسیار فعال بوده‌است.

تولید کننده قطعات ماشین‌ های دوار

شرکت RESL در حوزه تامین قطعات یدکی برای توربین‌های کوچک، متوسط و بزرگ و قطعات یدکی برای سایر توربوماشین‌ها نیز تخصص دارد. شرکت مذکور خدمات پشتیبانی به مشتری و تامین‌کننده‌ها در طول مراحل مختلف فرآیند کار شامل کمک‌های فنی/مشاوره، مدیریت کیفیت، تایید اسناد، پردازش، عملیات گمرکی و تحویل را ارائه می‌کند.

” بخوانید: شرکت C*Blade متخصص فورجینگ و ساخت پره

قطعات توربوماشین کارکرده

بخشی از شرکت RESL، بر روی عرضه قطعات کارکرده تعمیراتی و بروزرسانی‌شده تمرکز دارد. حوزه کاری این بخش شامل توربین‌های گازی، توربین‌های بخار، توربوکمپرسورها، پره‌های توربین، حلقه‌ها و نازل‌ها برای توربین‌ها، پروانه برای توربوکمپرسورها، کیسینگ برای توربوماشین‌ها، روتور برای توربین‌ها، چرخ‌دنده‌ها و پوشش سطح می‌شود.

مواد اولیه برای توربین‌ها و توربوماشین‌ها

شرکت RESL قادر به تامین طیف گسترده‌ای از مواد با هر میزان است. خدمات و مواد در این بخش شامل میلگرد، فورجینگ، ریخته‌گری و صفحات است. شرکت RESL خدمات مختلفی را برای فرآوری مواد اولیه از جمله کلندر، برش لیزری، واترجت و خمش ارائه می‌دهد.

پوشش‌دهی و رنگ سطح توربوماشین‌ها

در سال‌های اخیر، تقاضا برای پوشش‌دهی در سراسر جهان افزایش یافته‌است. پوشش‌دهی بهترین محافظت ممکن از فلز را برای مشتریان فراهم می‌کند که شامل پوشش تخلیه الکتریکی ARC، الکترولیتی، اسپری شعله، HVOF و پلاسما APS است.

خدمات عملیات حرارتی، برنامه‌ریزی و کنترل، تضمین کیفیت و خدمات مهندسی در سبد کاری RESL قرار دارد. این شرکت خدمات پاشش، سخت‌کاری و عملیات حرارتی ریخته‌گری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شرکت مذکور برنامه‌ریزی، کنترل دقیق وضعیت جاری و پیشرفت کار را انجام می‌دهد. شرکت RESL توانایی انجام ممیزی و تست در سایت‌های تامین کنندگان را نیز دارد.

منبع:

power-technology

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها