موتورهای گازسوز نروژی

موتورهای گازسوز نروژی برای نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی نیجریه

موتورهای گازسوز نروژی در نیجریه

شرکت برگن انجینز، قراردادی را برای تامین تجهیزات یک نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی در نیجریه به امضا رسانده‌است. این نیروگاه، برق و حرارت موردنیاز برای یک مجتمع تجاری جدید در منطقه کالابار در مرکز نیجریه را تامین خواهد کرد. بر این اساس، ده واحد موتور گازسوز برگن B36:45V20، هر کدام با توان ۱۲ مگاوات، به همراه آلترناتورهای محصول شرکت مارلی موتوری، توسط این شرکت نروژی تامین خواهد شد. این نیروگاه گازسوز با بهره‌وری بالا، با تکیه بر ملاحظات زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی طراحی شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این نیروگاه در یک مرکز صنعتی مهم در نیجریه نصب و راه‌اندازی خواهد شد. در این مرکز، مجموعه‌های مختلف شامل یک آزمایشگاه پژوهش‌های زیست‌فناوری، یک مرکز بررسی فناوری‌های نانو در حوزه مهندسی آب و یک مرکز بازیافت زباله مبتنی بر فناوری‌های نوین و تولید کودهای زیستی مستقر شده‌اند.

شرکت نروژی برگن انجینز، تامین‌کننده تجهیزات برای این نیروگاه خواهد بود و یک شرکت مهندسی از آفریقای جنوبی نیز به‌عنوان مشاور کارفرما به دولت نیجریه در اجرای این پروژه کمک خواهد کرد. برگن انجینز موتورهای گازسوز متوسط و توربوژنراتورهای مختلف برای کاربردهای زمینی و تجاری دریایی را تولید و عرضه می‌کند.

برگن انجینز از پایان سال ۲۰۲۱، توسط رولزرویس خریداری شده و به‌عنوان یک واحد کسب‌وکاری از این مجموعه بزرگ صنعتی کار می‌کند. برگن انجینز بخشی از هلدینگ بزرگ راه‌حل‌های تولید توان است که شرکت ایتالیایی مارلی موتوری و شرکت آلمانی پیلر نیز در آن عضویت دارند.

منبع:

dieselgasturbine

#برگن انجینز #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها