توربین های گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک

تداوم استقبال از توربین های گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک در ایرلند

توربین های گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک

بخش کسب‌وکارهای نیروگاهی جنرال الکتریک موسوم به GE Vernova، از نهایی شدن سفارش برای توربین های گاز مشتق از موتور هوایی خود توسط مشتری در ایرلند خبر می‌دهد. در قالب این قرارداد که سومین سفارش مشابه برای جنرال الکتریک از این کشور اروپایی به شمار می‌رود، قرار است یک نیروگاه ۱۵۰ مگاواتی مجهز به سه واحد توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM6000PC Sprint‌ در منطقه تاربرت در ایرلند نصب و راه‌اندازی شود. با احتساب این سفارش، مجموع پروژه‌های نیروگاهی تامین برق اضطراری و پشتیبانی از شبکه سراسری برق در اروپا مبتنی بر توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک، به بیش از ۱۱۰۰ مگاوات می‌رسد.

شرکت GE Vernova به‌عنوان پیمانکار کلید در دست این پروژه شناخته می‌شود و با تکیه بر انعطاف‌پذیری عملیاتی توربین های گاز مشتق از موتور هوایی خود، به کسب بازارهای جدید در این حوزه چشم امید دوخته‌است. در یک سال اخیر، شرکت GE Vernova پروژه‌های مشابهی را در نقاط مختلف اروپا شامل آلمان، سوییس، ایرلند، یونان و اوکراین انجام داده‌است.

” بخوانید: جنرال الکتریک نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی ایرلند را تجهیز می‌کند

ماشین‌های LM6000 که قرار است در نیروگاه تاربرت ایرلند نصب شوند، در تاسیسات جنرال الکتریک در مجارستان ساخته خواهند شد. ناوگان نصب‌شده توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی LM6000 متشکل از ۱۳۰۰ ماشین، تاکنون بیش از ۴۰ میلیون ساعت عملیاتی را پشت‌سر گذاشته‌اند. این رکورد در کلاس توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی با توان بیش از ۴۰ مگاوات منحصر بفرد است.

مقر اصلی شرکت GE Vernova در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده و بالغ بر ۸۰ هزار نفر در بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر دنیا برای این شرکت آمریکایی کار می‌کنند.

منبع:

ge

#جنرال الکتریک #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها