توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM2500XPRESS

توربین گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک برای ایرلند

توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM2500XPRESS برای نیروگاه شانون بریج

واحد تولید توان جنرال الکتریک موسوم به جی‌ئی ورنوا، از نهایی‌شدن توافق برای تامین تجهیزات نیروگاه سیکل ساده شانون بریج در ایرلند خبر می‌دهد. در قالب این قرارداد، جنرال الکتریک هشت واحد توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM2500XPRESS را برای این نیروگاه ۲۶۴ مگاواتی تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود این نیروگاه تولید برق ذخیره، از زمستان ۲۰۲۴ وارد چرخه بهره‌برداری عملیاتی شود. همچنین بر اساس توافق با مالک ایرلندی این نیروگاه، خدمات سرویس بلندمدت برای پشتیبانی از تجهیزات نصب‌شده توسط جنرال الکتریک ارائه خواهد شد.

پیش از این در پاییز سال گذشته، جنرال الکتریک توافق مشابهی را برای تامین توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی خود برای نیروگاهی در دوبلین پایتخت ایرلند اعلام کرده بود. در آن پروژه، شش واحد توربین گاز LM2500XPRESS برای نیروگاه دوبلین تامین می‌شد.

قرارداد ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات برای نیروگاه شانون بریج سه ساله خواهد بود. هسته اصلی این واحدها، شامل توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM2500 محصول نام‌آشنای جنرال الکتریک است. جنرال الکتریک در تاسیسات خود در مجارستان، نزدیک به ۹۵ درصد از تجهیزات کامل این واحدها را مونتاژ خواهد کرد و برای نصب به نیروگاه شانون بریج در مرکز ایرلند منتقل می‌کند.

منبع:

dieselgasturbine

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها