سرمایه‌گذاری رولزرویس در اروپا

رولزرویس ۷۰ میلیون دلار در اروپا سرمایه‌گذاری می‌کند

سرمایه‌گذاری رولزرویس در اروپا

رولزرویس شرکت نام‌آشنای صنعت موتورهای هوایی جهان، از سرمایه‌گذاری جدید در تاسیسات مونتاژ، آزمایش و تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی خود در آلمان و انگلستان خبر می‌دهد. بنابر اعلام مدیران ارشد این شرکت، این اقدام در راستای افزایش ظرفیت برای پاسخگویی به نیازهای فزآینده بازار در حوزه تامین و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری برای موتورهای هوایی در سال‌های پیش‌رو انجام شده‌است.

برآوردها نشان می‌دهد که در یک دهه آینده، بازار موتورهای هوایی ساخت رولزرویس بین ۷ تا ۹ درصد افزایش خواهد یافت. در این چارچوب، شرکت رولزرویس ۷۰ میلیون دلار از منابع مالی خود برای پشتیبانی از تاسیسات این مجموعه فناور در دربی انگلستان و داهلویتز آلمان تخصیص می‌دهد. همچنین ۳۰۰ نیروی متخصص جدید استخدام شده و به این مراکز اضافه می‌شوند.

در ماه‌های اخیر رولزرویس با حجم قابل‌توجهی از سفارش‌های جدید روبرو بوده که از این میان می‌توان به سفارش شرکت هواپیمایی ترکیه برای ۷۰ فروند ایرباس ای۳۵۰ مجهز به ۱۰۰ دستگاه موتور ترنت XWB-84 و ۴۰ دستگاه موتورXWB-97 اشاره کرد. شرکت هواپیمایی تایوانی استارلوکس نیز با سفارش هواپیماهای ایرباس ای۳۳۰نئو و ایرباس ای۳۵۰اف، مشتری موتورهای ترنت۷۰۰۰ و ترنت XWB-97 رولزرویس شده‌است.

با تخصیص سرمایه جدید، رولزرویس انتظار دارد از سال ۲۰۲۵، ظرفیت تولید در مرکز دربی در انگلستان به میزان ۴۰ درصد افزایش یابد. در تاسیسات رولزرویس در داهلویتز آلمان، زیرساخت‌های آزمایش موتور وجود دارد که امکان ارزیابی موتورهای پرقدرت مانند موتور XWB-84 و موتور XWB-97 را تامین می‌کنند.

از میان ۳۰۰ نیروی جدیدی که رولزرویس استخدام خواهد کرد ۲۰۰ نفر در تاسیسات دربی و ۱۰۰ نفر در تاسیسات داهلویتز بکارگرفته خواهند شد. برآوردهای اتحادیه بین‌المللی حمل‌و‌نقل هوایی نشان می‌دهد که در سال جاری میلادی، ترافیک هوایی از حیث تعداد مسافران به ۴،۷ میلیارد نفر می‌رسد که نسبت به آمار ۴،۵ میلیاردی نفری سال ۲۰۱۹، افزایش قابل‌ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

برآوردهای رولزرویس نشان می‌دهد که تعداد ساعت عملیاتی موتورهای ساخت این شرکت در سال‌های پیش‌رو، با افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی روبرو خواهد شد و از این رو، برای حفظ سهم خود از بازار، اخیرا اعلام کرده که سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری برای تقویت برنامه توسعه خانواده موتور ترنت خود تخصیص داده‌است.

منبع:

simpleflying

#رولزرویس #موتور هوایی #سلول تست

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها