مشتری کره‌ای GE Vernova

تجهیزات نیروگاهی GE Vernova برای مشتری کره‌ای

مشتری کره‌ای GE Vernova

بخش کسب‌وکارهای تولید توان GE Vernova از دریافت سفارشی از شرکت برق منطقه‌ای غرب کره جنوبی، وابسته به شرکت ملی برق این کشور موسوم به KEPCO، برای تامین تجهیزات نیروگاه گانگژو خبر می‌دهد. بر این اساس قرار است این شرکت آمریکایی یک واحد توربین گاز GE7HA.02 را به همراه یک ژنراتور H65 به این مشتری کره جنوبی تحویل دهد. در این برهه، شرکت GE Vernova بخشی از یک کنسرسیوم بین‌المللی است که توسط شرکت کره‌ای Daewoo به‌عنوان پیمانکار کلید در دست رهبری می‌شود.

در قالب این پروژه، نیروگاه زغال‌سنگ‌سوز گانگژو با یک نیروگاه جدید با سوخت گاز طبیعی و توان خروجی ۵۰۰ مگاوات جایگزین می‌شود. همچنین قرار است استفاده از ترکیب ۳۰ درصدی هیدروژن در سوخت مصرفی این نیروگاه در این پروژه بروزرسانی محقق شود. انتظار می‌رود نیروگاه مذکور از سال ۲۰۲۷ وارد چرخه بهره‌برداری عملیاتی شود. برآوردها نشان می‌دهد با اجرای این پروژه بروزرسانی و جایگزینی نیروگاه قدیمی زغال‌سنگ‌سوز با نیروگاه جدید گازسوز، دست‌کم ۶۰ درصد در میزان آلایندگی‌ها شامل ترکیبات ناکس و ساکس کاهش ایجاد می‌شود.

سابقه حضور GE Vernova در صنعت نیروگاهی کره جنوبی به سال ۱۹۷۶ برمی‌گردد و تاکنون بیش از ۷۸ واحد توربین گاز ساخت این شرکت آمریکایی با ظرفیت ۱۴ گیگاوات در پیکربندی سیکل ساده و سیکل ترکیبی در نیروگاه‌های کره جنوبی نصب و راه‌اندازی شده‌است.

منبع:

powerengineeringint

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها