لوفت هانزا تکنیک

خرسندی لوفت‌هانزا تکنیک از موفقیت‌های سال ۲۰۱۹

شرکت لوفت‌هانزا تکنیک در سال ۲۰۱۹، روند رشد کسب‌وکاری و افزایش درآمدی خود را ادامه داده‌است. بنابر جدیدترین گزارش‌های مالی منتشر شده توسط این شرکت، در سال گذشته میلادی، مجموع درآمدها با ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن، به ۶.۹ میلیارد یورو رسیده‌است. همچنین در سال ۲۰۱۹، درآمد خالص این شرکت بدون در نظر گرفتن مالیات با رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸، به مبلغ تقریبی ۴۹۳ میلیون یورو بالغ شده‌است.

درآمد لوفت‌هانزا تکنیک در بازه زمانی ۵ سال گذشته، معادل ۶۰ درصد افزایش یافته‌است. در این میان، سال ۲۰۱۹ بسیار پررونق بوده و ۲۵ مشتری جدید به مشتریان این شرکت افزوده شده و همچنین، ۶۲۵ قرارداد با این مشتریان با ارزش ۴.۱ میلیارد یورو به امضا رسیده‌است. در مجموع نزدیک به ۲۶ هزار نفر در مراکز مختلف برای لوفت‌هانزا تکنیک کار می‌کنند. این شرکت، راهبرد اساسی توسعه همکاری و شراکت با سازندگان اصلی موتور و قطعات (اوئی‌اِم) را دنبال کرده و در این میان، یک شرکت مشترک به نام اِگزوس با مشارکت بخش هوانوردی جنرال الکتریک و شرکت ئی‌ام‌ئی آیرو را با همکاری قطعه‌ساز معروف اِم‌تی‌یو در سال ۲۰۱۹ تاسیس و راه‌اندازی کرده‌است.

همچنین این شرکت با سرمایه‌گذاری داخلی در حوزه توسعه پلتفرم‌های گردآوری و تحلیل داده‌های هوانوردی، مبتنی بر بسترهای دیجیتالی فعالیت گسترده‌ای کرده و تاکنون ۳۰ بسته نرم‌افزاری متنوع را برای عرضه به مشتریان آماده نموده‌است. خبرهای خوشحال‌کننده از موفقیت‌های مالی لوفت‌هانزا تکنیک در روزهایی منتشر شده که بطور همزمان مدیران ارشد این شرکت، چشم‌انداز پیش‌رو در سال ۲۰۲۰ را ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا‌‌‌، بسیار ناامیدکننده و متزلزل ارزیابی می‌کنند.

 

منبع:

Aviationpros

 

*رویکرد لوفت‌هانزا تکنیک برای سال ۲۰۲۰: تعمیر سریع موتورهای هوایی در محل

*آمادگی لوفت‌هانزا تکنیک برای آغاز کار بر روی موتورهای لیپ

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها