راه‌حل دیجیتال

تقدیر از راه‌حل دیجیتال مدیریت نیروگاهی میتسوبیشی توسط موسسه معتبر بین‌المللی

موسسه معتبر بین‌المللی فراست ‌اند سالیوان متخصص در مطالعات صنعت نیروگاهی، شرکت میتسوبیشی را شایسته دریافت جایزه ویژه سال ۲۰۲۰ در حوزه راه‌حل‌های دیجیتال معرفی کرده‌است. این جایزه معتبر، به راه‌حل دیجیتال مدیریت نیروگاهی تامانی، مبتنی ‌بر استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اینترنت اشیا و تجربه‌‌های موفق نصب در نیروگاه‌های حرارتی در نقاط مختلف جهان به شرکت میتسوبیشی اهدا شده‌است. شرکت میتسوبیشی با قابلیت ارزیابی بهینه، تحلیل دقیق عملکرد تجهیزات نیروگاهی و برنامه‌ریزی پیش‌دستانه برای فعالیت‌های عملیاتی و نگهداری تجهیزات، مبتنی ‌بر بکارگیری راه‌حل دیجیتال تامانی، مسیر حرکت به سوی افزایش عملیات خودکار نیروگاه‌ها را با سرعت طی می‌کند.

شرکت میتسوبیشی راه‌حل جامع دیجیتال مدیریت نیروگاهی تامانی را با همکاری شبکه مشتریان و بهره‌برداران نیروگاهی خود در نقاط مختلف جهان، بر اساس داده‌های ارزشمند عملیاتی آن‌ها توسعه داده‌است. این راه‌حل به جای تکیه صرف بر مدل‌های آماری و ریاضی، یک رویکرد چندوضعیتی را برای استفاده از ابرداده‌ها و تحلیل‌های فیزیکی و آماری در کنار ملاحظات عملیاتی و نگهداری به کار می‌گیرد. میتسوبیشی که توربین‌های گاز جدید خود را در نیروگاه‌های آزمایشی ساخته‌شده در خاک ژاپن قبل از عرضه به بازار مورد ارزیابی کامل قرار می‌دهد، در جدیدترین تاسیسات خود موسوم به تی-پوینت۲، این کار را برای توربین‌های گاز کلاس جِی‌ای‌سی با دقت بالا انجام‌ می‌دهد.

یکی از تفاوت‌های نیروگاه تی‌-پوینت۲، استفاده کامل از جدیدترین نسخه راه‌حل دیجیتال تامانی برای آزمایش و ارزیابی عملکرد توربین گاز کلاس جِی‌ای‌سی با دمای ورودی توربین ۱۶۵۰ درجه سانتی‌گراد است. شرکت میتسوبیشی با ۱۸ هزار نفر پرسنل در ۳۱ کشور جهان فعالیت دارد و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت توربین گاز و نیروگاهی جهان شناخته می‌شود. موسسه فراست اند سالیوان نیز به‌عنوان یک اتاق فکر و موسسه مطالعات راهبردی و صنعت نیروگاهی مورد اعتماد کاربران این صنعت در جهان است.

منبع:

prnewswire

 

*سفارش جدید برای شرکت تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها