توربین گاز پرقدرت بومی

تداوم ساخت قطعات توربین گاز پرقدرت بومی جدید روسیه

شرکت خصوصی روسی پاور ماشین، پروژه‌ای را با هدف تولید توربین گاز پرقدرت بومی این کشور دنبال می‌کند. در ادامه مراحل اجرای این پروژه، متخصصان این شرکت، ساخت دو واحد محفظه احتراق و پره‌های هدایت‌کننده برای بخش کمپرسور توربین گاز جی‌تی‌ئی-‌۱۷۰ را انجام داده‌اند. در این بخش از پروژه، جوشکاری و اتصال قطعات و مونتاژ مجموعه محفظه احتراق شامل مشعل، میکسر و سازه محفظه انجام شده‌است.

همچنین ماشینکاری بر روی این قطعات برای حصول اطمینان از تطابق قطعات نهایی با اندازه‌ها و مشخصه‌های طراحی انجام شده‌است. علاوه بر این، مجموعه کامل دیسک و حلقه بیرونی بخش پره‌های هدایت‌کننده جهت نصب در بخش کمپرسور این ماشین تکمیل شده‌است. زیرساخت‌های لازم در تاسیسات تولیدی ال‌ام‌زد در لنینگراد برای انجام این فعالیت‌ها فراهم آمده و روند بروزرسانی فناوری‌های تولید و کنترل کیفی توسط پاور ماشین در این مرکز استمرار دارد.

شرکت پاور ماشین از سال ۲۰۱۸، توسعه دو توربین گاز جی‌تی‌ئی-‌۱۷۰ و جی‌تی‌ئی-۶۵ را آغاز کرده‌است. توربین جی‌تی‌ئی۱،۱۷۰ بعنوان اولین توربین گاز پرقدرت بومی روسیه قلمداد می‌شود. پاور ماشین در اجرای این پروژه، از حمایت‌های مالی و پشتیبانی وزارت صنعت و تجارت دولت فدراتیو روسیه برخوردار است.

 

منبع:

eprussia

 

*نشان دولتی نوآوری برای توربین گاز پاور ماشین

*پاور ماشین گام دیگری را در برنامه بومی‌سازی برداشت

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها