پروژه ارتقا نیروگاه الطویله

پروژه ارتقا نیروگاه الطویله امارات برای جنرال الکتریک

پروژه ارتقا نیروگاه الطویله توسط جنرال الکتریک

شرکت سازنده آلومینیوم EGA مستقر در امارات متحده عربی، در قالب پروژه ارتقا نیروگاه الطویله، توافق‌نامه‌ای را با جنرال الکتریک برای ارتقا ۴ واحد توربین گاز نصب‌شده در این نیروگاه به امضا رسانده‌است. نیروگاه الطویله در شهرک صنعتی تولید آلومینیوم در منطقه اقتصادی خلیفه در ابوظبی پایتخت امارات مستقر است. این نیروگاه به ۹ واحد توربین گاز و ۴ واحد توربین بخار مجهز است و برق مورد نیاز برای انجام فرآیند ذوب آلومینیوم در این مجتمع بزرگ صنعتی را تامین می‌کند.

جنرال الکتریک در قالب این پروژه، تمام بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ۴ واحد توربین گاز GE9F را ارتقا خواهد داد. در نتیجه اجرای این پروژه، علاوه‌بر افزایش انعطاف‌پذیری عملیاتی، توان خروجی و بهره‌وری نیروگاه نیز افزایش پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود توان خروجی نیروگاه پس از انجام ارتقا این ۴ واحد توربین گاز مذکور، به میزان ۷۲ مگاوات افزایش یابد و آلایندگی این نیروگاه نیز تا حدود ۷۴ هزار تن در سال کاهش یابد.

” بخوانید: انتقال توربین‌های گاز پرقدرت میتسوبیشی به امارات

علاوه‌بر پروژه ارتقا، در چارچوب یک توافق‌نامه، جنرال الکتریک در مقابل بهره‌بردار نیروگاه الطویله متعهد شده تا خدمات تعمیر، بازسازی و نگهداری و تامین قطعه برای همه توربین‌های گاز و ۱۰ واحد ژنراتور نصب‌شده در این مرکز را نیز تامین و ارائه نماید.

منبع:

powerengineeringint

#پروژه ارتقا #جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها