نیروگاه سیکل ترکیبی تگزاس

تجهیزات میتسوبیشی برای نیروگاه سیکل ترکیبی تگزاس

آغاز فعالیت عمرانی ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی تگزاس

بنابر گزارش‌های خبری منتشرشده، مجوز نهایی برای آغاز فعالیت عمرانی ساخت یک نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۲۱۵ مگاواتی در ایالت تگزاس آمریکا صادر شده‌است. نیروگاه سیکل ترکیبی Orange County، توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های میتسوبیشی، Sargent & Lundy و TIC ساخته خواهد شد. شرکت تگزاس انرژی بهره‌بردار نیروگاه است و از کنسرسیوم مذکور، خدمات مهندسی، تامین و ساخت را در قالب یک پروژه کلید در دست برای ساخت، نصب تجهیزات و راه‌اندازی این نیروگاه ۱۲۱۵ مگاواتی در نزدیکی شهر بریج سیتی ایالت تگزاس دریافت خواهد کرد.

شرکت میتسوبیشی پاور، تجهیزات تولید توان شامل دو واحد توربین گاز روزآمد M501JAC با قابلیت خنک‌کاری توسط هوا، توربین بخار، ژنراتور بازیافت حرارتی بخار و سامانه کنترل نیروگاهی را برای این نیروگاه تامین خواهد کرد.

این نیروگاه برای تامین نیاز فزاینده مناطق جنوب شرقی تگزاس به برق راه‌اندازی خواهد شد و با توجه به استفاده از تجهیزات با فناوری روزآمد، آلایندگی این نیروگاه بسیار ناچیز خواهد بود و هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز بسیار مقرون به صرفه برآورد شده‌است. همچنین، براساس توافق با میتسوبیشی پاور، دو واحد توربین گاز M501JAC نصب‌شده در این نیروگاه، قابلیت استفاده از هیدروژن به‌عنوان سوخت را خواهند داشت که این توانمندی با چشم‌اندازه آینده صنعت نیروگاهی، مبتنی بر استفاده بیش از پیش از هیدروژن به‌عنوان سوخت، سازگار و منطبق است.

منبع:

dieselgasturbine

#نیروگاه سیکل ترکیبی #میتسوبیشی #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها