بخش هوافضای جنرال الکتریک

جنرال الکتریک چشم امید به درآمد بخش هوایی خود دوخته‌است

درآمد بخش هوافضای جنرال الکتریک

جنرال الکتریک اعلام کرد برآورد شده است که بخش هوافضای این شرکت، در سال ۲۰۲۸، سود عملیاتی بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار را کسب خواهد کرد. این درآمد ناشی از فروش محصولات و خدمات به مشتریان در سراسر دنیا خواهد بود. بخش هوافضای جنرال الکتریک که تامین‌کننده موتورهای هوایی برای دو غول صنعتی هوایی ایرباس و بوئینگ است، همزمان با اوج‌گیری تقاضا در بازار هوانوردی غیرنظامی، چشم‌انداز بسیار مثبتی را برای فعالیت‌های خود در سال‌های پیش‌رو متصور است. در هفته‌های اخیر، ارزش سهام جنرال الکتریک در بازار بورس آمریکا با رشدی نزدیک به سه درصد مواجه بوده‌است.

بالغ بر ۷۰ درصد از درآمد سالانه ۲۴ میلیارد دلاری بخش هوافضای جنرال الکتریک، از محل ارائه خدمات به بهره‌برداران موتورهای هوایی تجاری کسب می‌شود. بنابر اعلام بخش هوافضای جنرال الکتریک انتظار می‌رود موتورهای لیپ تحویلی در سال جاری میلادی، با رشدی ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته توام باشد. این روند افزایشی تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت. بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۵، بخش هوافضای جنرال الکتریک بیش از دو هزار دستگاه موتور توربوفن لیپ را به مشتریان تحویل دهد.

ارزیابی تحلیلگران مالی بازار فناوری، ارزش بازار بخش هوانوردی جنرال الکتریک را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌کند. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد سود عملیاتی بخش هوایی جنرال الکتریک در سال ۲۰۲۵، به ۷،۵ میلیارد دلار خواهد رسید و با تداوم این روند تا سال ۲۰۲۸، سود عملیاتی دو رقمی در کارنامه این شرکت ثبت خواهد شد.

منبع:

reuters

#جنرال الکتریک #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها