هواپیماهای مسافربری هندی

موتورهای پرت‌اندویتنی برای هواپیماهای مسافربری هندی

تاخیر پرت‌اندویتنی در تامین موتور برای هواپیماهای مسافربری هندی

شرکت‌های هواپیمایی هندی IndiGo و Go First، از رفع مشکل تامین موتور برای هواپیماهای مسافربری خود خبر می‌دهند. بر این اساس، قرار است پرت‌اندویتنی با افزایش تعداد موتورهای تحویلی در چند ماه آینده، تاخیر پیش‌آمده در تامین این موتورها را برای شرکت‌های هندی جبران کند. انتظار می‌رود از دسامبر ۲۰۲۲، به مدت سه ماه، پرت‌اندویتنی به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ دستگاه موتور در اختیار شرکت‌های هندی قرار دهد. چندی پیش در سال جاری میلادی، پرت‌اندویتنی از تاخیر در تحویل ۷۰ دستگاه موتور برای نصب بر روی هواپیماهای مسافربری ایرباس سفارشی این شرکت‌ها خبر داده بود.

” بخوانید: برنامه پرت‌اندویتنی برای راه‌اندازی اولین مرکز مهندسی در هند

شرکت Go First در ماه نوامبر، شانزده دستگاه موتور از پرت‌اندویتنی تحویل گرفت و انتظار می‌رود تا پایان ماه دسامبر، نیز دستکم ۲۰ دستگاه موتور دیگر را تحویل بگیرد. بنابر گزارش‌های اعلام‌شده، نزدیک به ۷۵ فروند جت مسافربری هندی، بخاطر کمبود در تامین موتور و قطعات یدکی زمین‌گیر شده‌اند. این آمار، معادل ۱۲ درصد از ناوگان هواپیمای غیرنظامی تجاری هند را تشکیل می‌دهد.

” بخوانید: رکورد دو میلیون ساعت پرواز عملیاتی برای موتورهای پرت‌اندویتنی در هند

این در حالی است که به طور سنتی، ماه دسامبر بیشترین ترافیک در حمل و نقل هوایی غیرنظامی هند رخ می‌دهد. مشکلات پیش‌آمده از تاخیر تحویل موتورها و زمین‌گیر شدن هواپیماهای غیرنظامی، تاثیر منفی بر روی اقتصاد حمل و نقل هوایی هند، به‌عنوان یکی از بازارهای پررونق این حوزه در جهان داشته‌است. این در حالی است که پس از مشکلات ناشی از همه‌گیری کووید۱۹، صنعت حمل و نقل هوایی جهان آهسته آهسته به روزهای پررونق گذشته برمی‌گردد. در این چارچوب، شرکت‌های هندی امیدوار هستند با پشتیبانی پرت‌اندویتنی طی چند ماه آینده، مشکلات را پشت سر گذاشته و به روال کاری خود ادامه دهند.

منبع:

simpleflying

#پرت‌اندویتنی #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها