قطعات موتورهای هوایی

مرکز جدید تولید قطعات موتورهای هوایی در مسکو راه‌اندازی می‌شود

تولید قطعات موتورهای هوایی در مسکو

اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، وابسته به هلدینگ فناوری دولتی روستک، از نهایی‌شدن طرح ساخت و راه‌اندازی یک مرکز صنعتی جدید با تمرکز بر تولید قطعات موتورهای هوایی خبر می‌دهد. این مجتمع ساخت قطعات برای موتورهای توربوشفت، توربوپراپ و توربوفن، در مساحتی بالغ بر ۷۷ هزار مترمربع در شهر مسکو راه‌اندازی خواهد شد. برای ایجاد این مرکز جدید، بخشی از تجهیزات قدیمی در کارخانجات سالیوت تخریب شده و فضای کافی برای آغاز کارهای عمرانی به منظور ساخت تاسیسات تولید قطعات موتورهای هوایی کلید خورده‌است.

مرکز جدید بر سه موضوع کلیدی تمرکز دارد که عبارتند از جعبه‌دنده‌ها و سامانه‌های انتقال قدرت، قطعات کمپرسور برای موتورهای توربوشفت و توربوپراپ و همچنین مرکز تعالی تولید افزایشی برای قطعات موتورهای هوایی. بنابر اعلام مدیران ارشد UEC، انتظار می‌رود این مرکز به یکی از بزرگترین تاسیسات ساخت قطعات موتورهای هوایی در روسیه تبدیل شود و بالغ بر ۱۳ هزار نفر در آن مشغول بکار خواهند شد.

برآوردها نشان می‌دهند که این مرکز تولید قطعات موتورهای هوایی جدید، از سال ۲۰۲۵ مورد بهره‌برداری می‌گیرد. همچنین بخش ویژه‌ای در این تاسیسات برای پوشش‌دهی و پردازش شیمیایی و حرارتی قطعات ایجاد خواهد شد. در بخش سامانه‌های انتقال قدرت، تجهیزات موردنیاز برای نصب بر روی انواع موتورهای روسی، شامل VK-1600V ،VK-650V ،PD8 ،PD14 و خانواده موتورهای TV7-117 تولید خواهد شد. یکی از اصلی‌ترین وظایف تعریف‌شده برای مرکز جدید، تمرکز بر روی استفاده از روش‌های تولید افزایشی با استفاده از چاپگرهای سه‌بعدی برای ساخت قطعات موتورهای هوایی است.

منبع:

uecrus

#اتحادیه موتورسازان روسیه #روستک #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها