موفقیت های مالی رولزرویس

رولزرویس موفقیت‌های مالی خود را ادامه می‌دهد

تداوم موفقیت های مالی رولزرویس

رویترز از لندن گزارش می‌دهد که شرکت انگلیسی رولزرویس روند افزایش درآمد و سود مالی خود را تداوم بخشیده‌است. بر این اساس، در سال گذشته میلادی، سود این شرکت با افزایش ۲۵ درصدی فراتر از مقادیر پیش‌بینی‌شده تحقق یافته‌است. در عین حال، ارزش هر سهم شرکت رولزرویس با افزایش ۹ درصدی به ۳۵۹ پنس رسیده که از سال ۲۰۱۸ تاکنون یک رکورد به حساب می‌آید.

با استناد به گزارش‌های مالی این شرکت بزرگ فناوری انگلیسی، سود قطعی در سال ۲۰۲۳ به ۱.۶ میلیارد پوند معادل ۲ میلیارد دلار رسیده‌است. این در حالی است که برآورد‌های اولیه سودی معادل ۱.۴ میلیارد پوند را برای سال گذشته میلادی برآورد کرده بودند. گزارش‌های مالی رولزرویس نشان می‌دهند در سال ۲۰۲۲، سودی معادل ۶۵۲ میلیون پوند کسب شده‌است. تحلیل داده‌های مالی، سال ۲۰۲۳ را به‌عنوان سالی درخشان از منظر درآمد و عملکرد مالی در تاریخ رولزرویس به ثبت رسانده‌است.

مدیران ارشد رولزرویس تا سال ۲۰۲۷، برنامه مالی دقیقی را برای این شرکت تدوین کرده‌اند که با توجه به روند محقق‌شده بنظر می‌رسد اهداف مدنظر قابل دسترس باشند. پیش‌بینی‌ها برای سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهند که سود این شرکت به ۱.۷ تا ۲ میلیارد پوند می‌رسد.

رولزرویس به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت موتورهای هوایی جهان شناخته می‌شود و در عین حال در تامین موتور برای شناورهای سطحی و زیرسطحی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. رولزرویس در کنار جنرال الکتریک و پرت‌اندویتنی، رقبای اصلی تامین نیروی پیشران جت‌های مسافربری امروزی جهان به شمار می‌رود.

رولزوریس تامین‌کننده انحصاری موتور برای جت مسافربری بوئینگ ۷۸۷دریم‌لاینر است. رولزرویس تاکنون بیش از یک میلیارد پوند برای بهبود عملکرد موتورهای ترنت۱۰۰۰ صرف کرده‌است. بنظر می‌رسد رولزرویس با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش برای کسب سهم بزرگتری از بازار، در سال‌های پیش‌رو نیز شاهد رونق مالی و افزایش درآمد باشد.

منبع:

reuters

#رولزرویس #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها